Sponsorer sökes!

Hej allihopa,
 
Har tagit på mig ett projekt, nämligen att göra om gymmet i ishallen. Dock är det en begränsad budget.
Söker därför personer/företag som vill hjälpa mig, med sponsring. Du kan få marknadsföring i bloggen alternativt eget förslag på samarbete.
 
Det jag söker är:
- Ny stereo/musik-anläggning.
- Nya spottlights i taket.
- En skohylla/sittbänk.
- krokar att hänga av sig på.
- Hyllor för att få upp mindre saker på väggarna.
- Förvaring för pilatesbollar
- Förvaring/upphängning för strechingmattor.
- Ett löpband
- En gummimatta på golvet vid styrke-delen.
- Pappershållare + bakterie spray
- Papperskorgar, gärna väggmonterade.
- Spackel, vit färg.
 
maila mig på [email protected] om du/ditt företag kan erbjuda något av detta, eller flera.
Tack för hjälpen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0