Swedish house mafia

En sak med Oslo som systemkameran inte fick följa med på var SWEDISH HOUSEMAFIA på Telenor Arena.
GRYMT som satan. Jag, Kalle och Norges Möet-Elit typ? Varannan beställning i VIP baren var på Möet typ.. Haha.
Vi drack dock mest Redbull-vodka ala 120 NOK-klassen.
Förutom att några norrmän fick flipp i folkhavet och började slåss (men efter 1 min av prat gav varandra en kram?) så var det allmänna intrycket av House-Norge GRYMT.
 
Kaos när alla skulle hämta sina jackor i garderoben. Folk klättrade över "disken" (läs borden) och gick in och hämtade sina egna jackor för att alla tryckte på bakifrån och garderobspersonalen typ flydde och lagom till att jag hoppat in och hämtat våra jackor så kom POLITI. Den norska polisen. Så jävla roligt ord, politi. Sagt det typ 100 ggr senaste dagarna. Jaja, två instagram PICTURES på detta och nu ska jag åka och julhandla.
 
Pusspåer.
 
 

Kommentarer
Postat av: ebba

2012-12-24 @ 11:22:00
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0