Trött på mig själv

Blir så jävla trött på mig själv... AAh.
Försov mig. Dock första gången på hela terminen så jag får väl förlåta mig själv liksom.
 
Antar i att det är min kropp som på något vis sammarbetar med min hjärna som är såå trött på skola nu.
Har inte haft lov sen i somras, och inte ens då typ. Gav mig själv lov för att ta körkort, hehe.
Jaja. Om exakt en vecka åker vi till OSLO och ser Swedish House Mafia, så livet är inte så jävla dumt ändå alltså.
 
Ska nog gå och köpa bröd nu. (Random hopp i inlägget, HAH)
Känns som jag gör det alltför ofta för plånbokens skull..
Men sen vi började köpa Surdegslimpor, och limpor på bageriet så kan jag inte äta någon jävla fabriksproducerad skit. Det smakar inget, har ingen konsistens och jag känner mig sjukt bortskämd med att få äta gott.
 
Men men. gnäll gnäll.
Orkar inte. Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

2012-12-14 @ 12:25:49
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0