Kort update

Äter naturgodis och dricker Pucko. Nyligen hemkommen från grekiska kolgrillsbaren. Hårt liv jag lever, hej.
Nej då.

Haft en fullproppad vecka bakom mig, och kommer fortsätta så veckan ut.
Har förutom en isträning, en bortamatch och arbete heltid denna vecka hunnit med ett möte med socialtjänsten och ev. min framtida "kontakt ungdom" samt ett möte vid globen idag ang att jag ställer upp som volontär och då ska jobba med ackreditering kring
IshockeyVM för herrar 2012. Jag har även hunnit köpa ett par nya skor, 4 nya Matrix produkter och äta en trevlig middag med mannen i mitt liv på kolgrillen.
Produktiv tjej.

I morgon är det först jobb till halv 4 och sen direkt till Rival för att ev. gå på galapremiär av Henrik Fexeus.

På lördag fyller jag 20 barre, fika med morfar o plastmormor, städ och sen celebrate life resten av kvällen. Ska försöka hinna med systemet också, höhö. Är ju inte så mycket för alkohol men måste ju passa på.

Söndag är det borta match i Uppsala på schemat och sen efter (förmodligen innan också... ) kommer jag vara d ö d.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/404820_10150512537984067_667149066_8834286_2008787808_n.jpg

 

Pusspåeralla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0