Mycket som händer, lite bloggande

Jag håller på att tappa greppet. Min blogg är Mrs. Lonely. Haha.

Det är mycket som händer just nu.

- Jag står som reserv på en kurs på högskolan inom Genusvetenskap.
- Jag kommer ev. arbeta som volontär under ishockey VM för herrar i Stockholm.
- Jag kommer förhoppningsvis bli kontaktperson för en 15 årig tjej som har det tufft i skolan.
- Jag jobbar på förskolor och skolor dagligen runt om i stockholm.
- Jag spelar ishockey ett par gånger i veckan.
- Jag har flyttat ihop med min älskade pojkvän och helt plöstligt ska det diskas, lagas mat, tvättas och städas på en helt ny nivå, som tar tid.
-  Jag ska på Henrik Fexeus galapremiär med Kalle nästa vecka.
- Jag fyller 20 nästa lördag.
- Jag har börjat måla.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/386434_10150487261574067_667149066_8749640_412008882_n.jpg

Detta är början på mitt senaste projekt.


En annan andledning till det dåliga updaterandet är bristen på bra fungerande internet i vårat hem för tillfället.
Något vi dock jobbar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0