Min vecka


Spenderade en hel dag i flottsbro med min fina danska i tisdags.
Provade skidor sista åket, för första gången på 7 år. haha. Så tråkigt. Snowboard är ju lite mer utmaning, skidor kommer man ju alltid ned för backen, bara man står upp, haha.

Grym dag i alla fall.


Var i går helt spontant på Avenyn nattklubb med Frida, Bea och Carro en stund direkt efter träningen.
Var trevligt att se dem igen även om det är så dyrt på Stureplan.

Har hunnit med klippning tillsammas med Kalle idag på DanniLee´s spa här i Tumba, ur mysigt.
Hatar vanligtvis att gå till frisören men vi var helt ensamma på hela stället, erbjöds vin (tackade dock nej) och fick både hårinpackning och klippning. NICE.


Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0