Kort update

 
Färgade mitt hår igår. Skulle bli blondt. Inte platina som innan utan mer "guld" blondt.
Slutade med att jag satt där med grått hår. PANIK.
Drog i blonda slingor och nu är mitt hår i princip som innan, fast lite mer jämn färg. Haha. Waste of money..
Så Loreal, som jag annars brukar gilla på alla andra produkter, screw eran hårfärg!
Dock var efterbehandlingen grym! Fick super lent hår.
 

Kände mig sjukt vuxen när jag nyss betalade våran hemförsäkring för ett helt år.
Hur många 20 åringar i dagens Stockholm betalar hemförsäkring?
Dock super viktigt att ha! Man vet ju aldrig hur nogranna ens grannar är med ljus/vatten eller dylikt.
Har dock bra flyt att våra grannar typ aldrig har fest, inga riktigt gamla och senila utan mest singlar i 30-50 års åldern.
Självständiga, mogna, ansvarsfulla grannar som man knappt ser. Aldrig något strul med tvättstugan, folk städar alltid efter sig och lämnar stället i tid.
Sedan vi flyttade hit i slutet av april har vi bara hört av någon "fest" en enda gång, och den helgen åkte vi själva iväg på fest och skulle sova borta på vandrarhem, så stördes ändå inte.. Haha.
 
Jaja.
Har tänkt sälja änglar vid en julmarknad i början av december, är det någon som har erfarenhet av detta och kan tänka sig attt ge lite tips?
 
 
Pusspåer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0