Snart 2013!

Livet flyter på så himla fort.
Känns knappt som att jag hinner med.
 
- Det är redan oktober 2012 och om 2 månader är det jul.
- Om 3 månader går vi in på år 2013..
- Jag har redan bockat av en månad som student på universitet.
- I december ska jag och Kalle åka till Oslo, Norge för att se Swedish house mafia. (Tack mor och far)
- På lördag har jag och Kalle varit tillsammans i 28 månader/ 2 år och 4 månader. Känns som sjukt lång tid.
- Vi har nu lite drygt bott och levt tillsammans i ett helt år. Tiden har gått väldigt fort.
 
 
Lite sommar kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0