Fest i Tveta och min helg i övrigt

 https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/406444_3713087149307_905723244_n.jpg
 Tjoho, en händelserik helg är till sin enda.
 Vår kära Koski fyllde 20 så det var tid att fira,
 tema: USA.
 Jag var cowboy/girl och Kalle amerikansk fotbollsspelare. (Se bild till vänster, tagen av Elin) Hade ingen bild på mig själv. Dåligt jobbat.
 
 Vi sov över på Tveta vandrarhem och hjälpte till att städa hela förmiddagen.
 
Sen skjutsade vi ett par party guys runt om i södertälje innan vi svängde förbi Tumba för lite thaimat innan vi drog oss hemåt till Bromma. Om ni någon gång passerar Tumba så är "Tumba wok Sushi" vid Solbo det bästa stället att äta på. BÄSTA!
Godare mat än på koh phangan på Södermalm, även om själva matstället i sig inte är så snyggt.
 
Jaja, ska kika X-factor nu.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0