Kan inte få ro i själen riktigt

-Det är dåligt väder.
-Det är måndag.
-Det är sjuukt stökigt hemma hos mig och Kalle.
-Jag slutar skolan kl 17.
-Jag har för 3e natten i rad vaknat 3 ggr, olika tider.
-Jag vaknade i morse med huvudvärk.
-Jag är sjukt trött och ska åka på labb om en stund.


Jävla skit dag hittils alltså.
Kan inte någon vifta med sitt trollspö i vårat vardagsrum så att det blir städat tills jag kommer hem? Blir stressad av att det är stökigt.
Kan inte riktigt få ro i själen fören alla "måsten" är avklarade.

Är det bara jag som känner så?
Ett städat vardagsrum, dock har vi möblerat om och tagit in fler grejer sen fotot togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0