Barkaby

 
Tog en tripp till Barkaby idag igen, då vi inte hann gå in på Nike och några andra butiker innan de stängde igår.
Köpte mig ytterligare 4 par trosor från Björn Borg, så VÄRT då de är på halva priset och dessutom är "Love all" kollektionen det skönaste jag haft på mig. Känns inte ens att man har trosor på sig.
 
Stod även i kö för att komma in på Filippa K som hade "alla plagg 100:-".
Fanns inget vettigt kvar när jag kom in. En jävla massa jeans, rutiga herrskjortor och klänningar i XS.
Kan ju inte köpa jeans nu när jag är mitt uppe i min resa mot en fit:are kropp.
Köper bara elastiska kläder.
 
Ett snyggt linne och en sport BH från Nike, en 1,1 L flaska cleaning Balm från one, en velour tröja från Odd Molly och sen åkte vi för att storhandla till Kalle. En KAP dag igen. Kul med nya färgglada trosor nu också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0