Dag 1

Okej mina vänner. Jag har nu bestämt mig för att få tillbaka min forna form, detta genom att gå med i itrim.
Upplägget är individuellt och för mig innebär det ca 3-4 veckor av måltidsersättning, x4 om dagen.
Idag var dag 1.
 
Då itrims utbud av laktosfria produkter är begränsat har jag gröt och Nyponsoppa att välja på.
Köpte gröten i går kväll så har hittils petat i mig det 3 ggr.
Smakar skit, rent ut sagt. Det luktar jätte gott när man gör i ordning den, men smaken, konsistens, gjorde att jag kräktes upp den i morse första försöket. Hade på kanel, och blev inte bättre.
Sista 2 ggrna åt jag så pass små skedar, där jag tog en klunk vatten och sköljde ned hela tuggan med att jag knappt kände smak. En ren plåga. Räknar ned gångerna.  81 ggr kvar.
 
Köpte nyponsoppan nu efter kvällens pass. Låt oss hoppa att den är bättre. Gillar ju inte nyponsoppa egentligen men tjejen i kassan hävdade att den inte riktigt smakade så. Jag hoppas bara att den är bättre än gröten.
 

Gröten, pimpad med kanel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0