Dag 12- Itrim

Idag räknar jag ned på riktigt. 9 dagar kvar av VLCD.
Tog en 5km promenad på eftermiddagen i solen, efter en intervju på förmiddagen.
 
Satt sen ute i solen och läste lite, tills min fina kom hem. Passade sen på att gå ned på gymmet när han ändå gick till sin träning.
Dock kändes det sjukt tungt idag. Börjar få ont i halsen, känner mig varm och hängig. Är rädd att jag håller på att bli sjuk. Ungarna på jobbet har typ haft halsfluss allihopa, och föräldrar är så jäkla bra på att ta barnen till förskolan innan de är friska.  Håller tummarna för att det inte är halsfluss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0