Dag 13- Itrim

Igår kväll hörde jag av mig till jobbet, för efter mitt gympass blev allt bara skit.
Halsonten eskalerade, jag fick feber och kände mig sjukt hängig.
Idag är jag hemma. Hängig som fan, fortfarande ont i halsen och känner mig fortfarande varm.
Vilket innebär att jag inte kommer kunna träna, eller komma upp i mina steg idag.
 
Förmodligen inte i morgon heller. Känns sjukt surt. Motivationen är på topp och jag har nytvättade och NYA träningskläder som väntar på mig och så blir jag för typ 3e gången på ett år SJUK.
Helvete.
 
Känns så jäkla orättvist att bli sjuk när jag inte gjort något fel. Jag har sovit bra, ätit som jag ska, när jag ska, inte stressat, motionerat bra, vårdat min damm/kvalsterallergi genom att städa/byta sängkläder, och trots det blir jag sjuk.
 
Funderat på om jag ska halvera min mängd gröt för att ändå ligga i viktminskningsfas.
Får nog fråga hälsorådgivaren. Å andra sidan är jag fortfarande i "ketos" så det kanske går ändå? Hoppas.
 
Ska försöka chilla hela dagen och få lite gjort ändå..
 
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0