Dag 16 - Shopping o Itrim

 
Idag: Itrim och sen till Stockholm Quality Outlet och Stadium Outlet.
Kalle köpte tröjan på bilden o brillorna, jag nya trosor och strumpor.
 
Bjöd btw, Kalle på pizza till middag. KUL när jag äter min gröt för 63:e gången.
Är trött på gröt, så jävla trött på skiten. Vill inget hellre än betala de 50:- det kostar att köpa pizza eller kebab på pizzerian 300 m från vårt hem, få känna känslan av varm mat, krisp, tugga, lukta, bli riktigt mätt.
 
Sjukt att denna dieten inte erbjuder en enda dag av "njutning". Sk. fuskdag inom andra dieter.
 
Saknaden av mat gör mig just nu lätt irriterad, arg, frustrerad och deprimerad.
Vill så gärna ha något annat än gröt att jag vill gråta, om 5 dagar äter jag gröt för sista gången.
Känns såå långt bort just nu. Jag har pengar och nära till alla tänkbara restauranger. Skulle döda för lite kolgrillsbaren, jävla dietjävel. Idag hatar jag dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0