Dag 5- Itrim

 
Tog en sen promenad för att komma upp i mina steg antal. Riktigt tungt. Somnde nästan under promenaden, aldrig hänt innan. Undrar också hur vettigt det kan vara när tempot inte direkt är bra.?
 
Jaja, pass på gymmet avklarat, arbetsdag avklarad och mina steg avklarade. Känner mig som en Power Woman som gick dessa jävla steg, trots att orken och därmed motivationen sviktade.
När denna resa är över, oavsett vad siffror och statistik säger, så kommer jag ha visat för mig själv att jag är en sju helsikes jävla fighter som klarar allt jag ger mig fan på. Nästan det viktigaste målet. Ytterligare en sak att motivera mig med.
 
Hjälpte föresten en salamander jag höll på att trampa på i mörkret, över vägen. Haha.
 
- Har hittils tränat cirkelpasset alla dagar utom 1, då jag och Kalle åkte till hans farmor på sjukhuset och gymmet stängde tidigt.
- Har inte fuskat kostmässigt med någon måltid.
- Har gått alla steg jag ska och dessutom lite till!
- Har ätit alla mål, druckit allt vatten.
 
Så nog fan blir jag besviken om detta inte givit något resultat vid nästa hälsokoll.
KÄMPA KÄMPA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0