LÄNGTAR Dag 13- Itrim


 
Just nu längtar jag gaalet efter mat. Var ett par dagar sen senast, men nu är suget enormt.
Skagenmacka, pilgrimsmussla, hemmagjord gyros med tzatisiki, Pad Thai, Sushi, Räksallad, vitlöksbaguette, oxfilé och chili bea är några saknade favoriter.
Har enooormt sug efter räkor och kolhydrater. Nudlar, bröd. BRÖD. Mina surdegsmackor med ost. MY GOD.
Just bröd känns extra jobbigt att vara utan. Vet inte varför.
 
 
8 dagar kvar tills vi gör förändringar i dieten. Keep being strong bitch, eller något... Fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0