Rolig dag

Waazzzzuuup.
Onsdag. Lill-lördag. (?) Tänkte lyxa till det med oxfilé då det är sista fasta måltiden innan jag går på hälsoanalys i morgonbitti och sen troligtvis därefter inte äter fast mat på 3 veckor. Känns lite som den sista måltiden med lärljungarna. Eller.
Försöker inställa mig mentalt på detta.
 
Har nämligen skrivit in mig på itrim nu. Så nu jävlar, är jag inte helt nöjd till beach 2013 blir det i alla fall 2014.
Hälsoanalys, pulintro och konditionstest denna vecka.
 
Ikväll är det i alla fall något annat trevligt att se fram emot. Ska på Isadora event tillsammans med Frida.
Brukar alltid få bra goodiebag och sist fick jag jätte många grymma grejer med mig hem. Isadoras event är bland de bättre jag varit på faktiskt.
Blev även sminkad av Isadoras egen norska makeup artist, som är den som ska sminka alla på Eurovision i Malmö sen.  Hoppas dock jag slipper det denna gång, då jag allt blev filmat och jag är mer van att stå bakom kameran än framför.
Jaja.
 
Ska knåda lite bröd, har en jäst i kylen som behövs användas.
Sista brödet på ett tag..
 

Foto från när jag om fina Aspe var på ett event för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0