Tv är mat

Just nu, för att inte tänka på hur hungrig jag är:
 
- Tvätta.
- Städa.
- Träna.
- Duscha.
 
Fler tips önskas!
 
En annan grej, SJUK plåga att slå på TV:n. Aldrig tänkt på hur mycket "mat" det egentligen är på tv.
Flera av mina favoritprogram: Masterchef, Halvåtta hos mig, ått hos stjärnorna, osv.
Insåg att jag mentalt inte kommer kunna kolla dessa program som vanligt. Så bytte till ett hus/interiör program jag brukar kolla på ibland. ÄNTLIGEN tänkte jag, tills reklamen kom. "Programmet presenteras av.. RISEN" (chokladgodis) och sen kom reklam för Felix Mustiga thaisoppor och jag inser att Tv-tittande kommer bli en plåga.
 
Helvete.
 
Motiverar mig att träna hårt med tanken på hur mycket jag  uppskattar smaken, konsistensen och lukten av RIKTIGA jävla råvaror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0