Vårtecken

 
Såg ett riktigt vårtecken när jag gick från bilen!
 Ä N T L I G E N.
 
Annat jag hunnit med idag:
En snabb visit till Barkaby. Lite dvd-hyllor, krukor, nytt vårtäcke, färg och lite annat fick följa med hem.
Sjukt nöjd med att inte ens spendera 300:- på IKEA. Billigaste besöket hittils!
 
Gjorde skagenröra och la i baguette och åt en efterlängtad middag.
 
Avslutade med en promenad med Kalle, lite Dragons Den och målande av en bänk fick hem häromdagen.
Ska aldrig måla igen. Är sjukt dålig på att måla saker annat än i estetiskt syfte på dukpanå.
 Hah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0