-

 
Alla osköna människor.
Kan inte ni bara snälla förflytta er från detta land.
 
Så vore Sverige en bättre plats att leva på.
 
PUNKT.
 
Och till dig anonyma som kommenterade om att jag hade ätit majschips och inte får det.
"Får" är ett konstigt ord att använda när man pratar om mat. Jag får äta precis vad jag vill.
Muslimer FÅR äta precis vad de vill, men vissa väljer bort livsmedel med hänsyn till sin religion.
Sluta låtsas att du vet vad jag får och inte får göra. Jag gör precis vad jag vill, får göra vad jag vill då men väljer aktivt vad jag VILL.
Punkt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0