Året 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag tatuerade mig, åkte till Ullared och började jobba inom en ny bransch.

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit intensivt.

Blev du kär i år?

Var redan kär.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Har specifika dagar, men inga datum.

Vad är din största framgång 2013?

Att jag varit på så många intervjuer, provat olika arbeten.

Bästa köpet?

Vår hallförvaring!

 Vad spenderade du mest pengar på?

MAT. Tveklöst. På andra plats: träningskläder.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja. Att känna mig så tillfreds med livet.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

TRUMPSTA. Varenda jävla gång jag sätter mig i bilen är den låten på radion. Blir aldrig av med den.

Vem har du umgåtts med mest?

Emelie och Kalle.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja.

Vart reste du under 2013?

Reste enbart inom landets gränser. Vi hade bara 1,5 veckas semester i somras så blev lite skärgård och ullared.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Fast heltidsanställning, gärna arbeta med interiör.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Minns inte ens.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Bättre ekonomi.

Vem saknade du?

Farmor o Farfar.

De bästa nya människorna du träffade?

Har lärt känna nya människor via Götatraneberg, via Tumbas damlag, via bekanta och via arbetet på Max.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Skjut inte bort dina drömmar tillförmån för andras hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0