Ost och skinkpaj

Dagens lunch OCH middag. Haha.

Ost och skinkpaj. Har haft cravings efter det i flera dagar, så nu var det dags.
Vi åt aldrig matpaj under min uppväxt så antar att efter att ha upptäckt det i vuxen ålder, är mer förtjust över det än de flesta, haha.
Är sjukt lätt att göra också ju. Smör, mjöl, vatten = pajskal.
Skinka, ost, ägg, mjölk, krydda = fyllning.
KLAR.
 
 
Hann med en arbetsintervju idag också innan hockeymatchen. Hoppas på att jag får jobbet, vore så skönt då det ligger super nära vårt hem.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0