Presentfix

PUH.
Intensiv dag bakom mig. Känns som att idag var dagen då flow var något som saknades i min värld.
Gick upp tidigt för att gå ned och tvätta. - Idioten innan hade inte rengjort maskinen efter sig, så jag fick börja med att skölja bort en massa skit.
 
Åkte och handlade lite saker som fattades hemma.
 
Hade inbokad tid på besiktningen, åkte dit, AS trött. - Upptäcker 15 min innan efterkontrollen att ena blinkersen inte funkar.. Och när det är vår tur hade den utrustning som behövdes för bilen gått sönder tidigare, så de kunde inte kollla bilen.. - Vilket innebar att biljävlen fick körförbud idag. Nice.
 
Åkte och letade efter ställe att köpa ny blinkerslampa. Åker förbi 2 butiker innan vi entrar macken.
 
Har suttit halva dagen med Kalles ena födelsedagspresent också.
T i d s k r ä v a n d e  sak. Kan inte skriva vad ifall han läser. Men hoppas att den hinner levereras i tid.
 
 
jaja, nog med gnäll. Nu ska jag göra mig i ordning och gå och sova. AS trött. Druckit två celsius och en redbull för att hålla mig vaken så jag kunde slutföra presenten..
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0