Sko-cravings

Snaart (förhoppningvis) kommer våren och jag är sugen på ett par nya vita sneakers.
Har senaste åren haft ett par Lacoste (som inte höll allt för bra), ett par Fred Perry
(som höll bra med stela att gå i) och nu senast köpte jag ett par helvita skinn Converse. Såå fina.
Dock håller ju sig inte det vita allt för länge, och jag vet inte, kan man tvätta skinn-skor i tvättmaskin?
 
Är i alla fall sugen på ett par av dessa.
Inte alls min stil egentligen, men dem ropar mitt namn ändå.
Är det någon som vet hur dessa känns?
http://www.sneakersnstuff.com/sv/images/45325/large.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0