Gruppintervju

 
Var ju på anställningsintervju idag, en gruppintervju.
Vi blev indelade i 3 grupper om 5 personer i varje, och så skulle vi diskutera mestadel service, medan en rekryterare satt och lyssnade en bit bort.
Hamnade i en grupp där alla ville ha sin talan fram, och kände inte direkt att jag fick space att säga något på.
Tror därför inte att jag får jobbet, då jag kände mig helt överkörd av de andra som avbröt och pratade i munnen.
Sjukt ineffektivt sätt att rekrytera vettig personal på.
 
Var där för yrket som restaurangbiträde, men fick inga frågor om matintresse överhuvudtaget.
Med andra ord kan de anställa folk som aldrig stått i köket i hela deras liv typ. Bra sätt att rekrytera personal på. Eller...
Aja. Bitter tjej. Lite i alla fall.
 
 
Ska laga broccolisoppa sen (...kalles val.. är inte jätte pepp på broccoli..) och sen gå till ishallen gym för möte med sportchefen. Ska kika på gymmet together, så blir lite english för min del.
Han pratar nämligen bara engelska... bra hjärngympa.
Men mitt dåliga ordföråd plågar mig. Tack för en dålig grundskoleutbildning på den punkten.
Vad fan heter hantlar? Skivstång? Mutter?
 

 http://mariahelena.shapemeup.se/files/2011/10/HantlarTO.jpg
bildkälla.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0