Inte mätt utan kolhydrater?

Är det sant att man har svårare för att bli mätt av protein?
Vi åt räksallad idag, utan macka, pasta eller något annat till.
Kalle blev inte mätt, utan stekte lite ägg på det.
Han hävdar att han inte blir mätt när vi inte äter kolhydrater i samma utsträckning.
Finns det någon förklaring till detta?
 
Btw, så köpte vi gymkort idag.
SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT mycket folk som var där. Herre gud.
Alla verkar ha nyårslöften och jag fick köa för alla maskiner.. Ovärt.
 
Skönt att få lite träning i alla fall.

Nu ska jag gå och duscha, när efterlyst är slut.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0