No excuses, nu kör vi

Åh, har reservupprop på en kurs jag anmält mig till idag. (anmälde mig i sista minuten till den)
Men är så jävla trött, och vet inte om jag är så sugen på en kvällskurs 1 h bort.
Åh.
Men är intresserad av att skriva så det skulle vara jätte kul att gå den.. I-landsproblem.
 
Just nu väger det tyngre för att jag går ned med Kalle och köper varsitt kort på gymmet när han kommer hem istället... Vill kunna träna kvällstid och en skrivkurs tar ju ändå tid. Fördel vs nackdel.

Tror hälsan och formen drar det längsta strået denna gång.
Har ju köpt nya träningskläder, proteinpulver och mami bidrog till nya löpardojjor, så nu finns det inget att klaga på.  Två linnen och löparbyxor från Nike är senaste tillskottet.
http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/143247_002.jpg
bildkälla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0