Nu är vi snart gifta, ekonomiskt

Tog en promenad ner till Brommaplan idag.
Tänkte leta LCHF kokbok på bibblan men Stockholms olika bibliotek är ju B A J S.
En sak där faktiskt förorterna erbjuder bättre saker. Kanske för att det är färre som nyttjar biblioteken... I dont know. Hittade inget så gick och kollade priset på thaimassage, tänkte slå till på en sådan när vi får pengar.
 
Passade även på att gå förbi banken. Jag och Kalle har pratat om att öppna ett gemensamt konto, eftersom att vi har gemensamma utgifter varje månad. Handelsbanken hade kötid alá långsam som fan, men fick bra med info. Nordea hade ingen kö alls, men fick inte heller någon info. Gav mig en broshyr med nummret till kundservice. Eh?
 
Känns jävligt vuxet att öppna ett gemnsamt konto. Lite som att gifta sig, fast ändå inte. Som att vi nu vet att vi verkligen vill ha en framtid tillsammans. Skrämmande och mysigt på samma gång.
 
Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Emmy

2013-01-14 @ 20:21:49
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0