Planer idag:

Försökt få tag på en bilmek idag. De skulle ringa upp... ..
AH. Orkar inte. Jävla besiktning.
Bilen funkar enligt min åsikt alldeles utmärkt.
 

Idag:
- Match hemma.
- Försöka få tag i någon som kan fixa bilen.
- Städa.
- Bleka min 2m utväxt.
 
 
 
Btw, fick födelsdagspresenter fån Clinique. Har hittat en favorit.
http://media.douglas.de/574825/900_0/Clinique-3_Phasen_Systempflege-Clarifying_Lotion_2.jpg
bildkälla.
Denna är GRYM. Jag gillar när man ser/känner att det händer något med huden.
Och för mig så kittlar det lite om man använder denna rikligt. Käner sig riktligt ren och len efteråt.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

2013-02-01 @ 09:50:14
URL: http://corneliascloset.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0