11 veckor av itrim

Idag har det gått 11 veckor sedan jag började på itrim-dieten.
Hade hälsouppföljning (som man egentigen ska ha efter 12 men min hälsorådgivare är bortrest då) nu på morgonen.
 
Hittils:
- 11 cm i midja.
- 20,2 kg.
- BMI som gått från 36.1 till 29.5. (ska helst ligga under 30)
- Fettprocent som minskat från 44.9% (början av fetma)  till 36.5% (strax över normalvikt)
 
En bit kvar med andra ord, men det är bara att kriga vidare.
10 pannor till ska bort, minst.
 
Bild på snyggtjejen som gick ut och tränade lite i morse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0