Dagens krigarpass

Kände mig FETT grym idag när jag drog ett årsbästa på cooper. (3km)
Har ett mål om 5min/per km och 2 min bättre sprang jag på idag vs för en dryg månad sen.
Detta trots att jag inte löptränat alls och det var 23 kokheta grader jag sprang i.
Var typ en grönsak lagom till jag kom fram till Solviksbadets utegym. Mina fötter var typ bastu-temperatur och svetten rann som ett niagrafall. Fick något leende från någon överklassmorsa vid Smedslätten.
Vet inte om det berodde på att jag var duschad i min egen svett eller att jag krigade som fan sista km. 05:37 sprang jag sista på och det är överkomligt.
 
 
Jaja. Lite ansträngt utegymmand och sen promenad till Alvik och Kalles thaiboxningsträning.
Drog i hop hur många steg som helst och en stelhet som heter duga nu då jag slarvade med strech.FML.
 
Fick hem lite capri-träningsbyxor och sport Bhs idag också, då mina boobies blivit mindre (måste köpa mindre sportbhs..) och jag inte har så många korta träningstights.
Filament tights från Nike är i alla fall bästa träningstightsen någonsin. Ska någon köpa nya, köp dem.
Beställde även 2 st med lite roliga färger/mönster.
 
De sista paret är dock kanske lite väääl crazy för mig. Men sköna och grymma i övrigt.
Tack till Nike för i särklass bästa träningsbyxorna.
 
 
Nu: dagens andra dusch, denna gång i kranvatten. Pusspåer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0