Dagens outfit o träning

 
Dagens itrimpass avklarat. SJUKT hur lätt det kändes.
Trots att jag krigade gärnet på alla styrkemaskiner.
 
Sista bilden visar min nya sport BH från Under Armour. BÄSTA jag köpt på länge. Snygg hallonrosa färg IRL och sitter huur bra som helst. As nöjd. Rekommenderar till alla. Skulle inte blotta mig på detta vis om det inte vore värt det.
 
Btw har jag fått osexig lös hud på mina underarmar.
Min hälsorådgivare sa att den troligtvis kommer att stramas åt och att man först om 1 år kan se hur "illa" det egentligen är.
Annars är det man kan göra att operera eller bygga en massa armmuskleratur.
Ska ge det sista ett försök då operera känns lite väl. Det är ju trots allt inga ekorrvingar jag har fått.
TIPS på grymma dips-alternativa armövningar välkomnas.
 
http://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2184847/images/2011/southern20flying20squirrel20voplaning_125089727.jpg
 
 
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0