Betalt för att läsa bloggar?

Idag:
- Shoppat lite. Köpte en ny sport BH på Stadium Outlet i Barkaby, lite påsk-ris-pynt och lite saker till Kalle.
- Packar inför morgondagen.
- Ska ut och röra på fläsket.
- Kommer äta middag med Kalle och Jenny.
 

Fick för övrigt en lång kommentar från en handläggare på arbetsförmedlingen.
(Som förmodligen läser detta också, eftersom jag skrev just ordet arbetsförmedlingen)
 
 
 
 
1. Jag förklarade min situation för den första handläggaren jag träffade på handledningen och han hävdade att det var obligatoriskt att gå på "öppet hus" i och med att han skrev det i handlingsplanen.
 
2. Borde inte arbetsförmedlingen koncentrera sig på att hjälpa människor ut i arbetslivet istället för att läsa bloggar och andra sociala medier?
 Min upplevelse om att mitt besök på arbetsförmedlingen var onödigt förändras inte av att du kommenterar min blogg. Är det för att upprätthålla arbetsförmedlingen "rykte"?
Känns ju helt sjukt att skattebetalarna betalar för att handläggare sitter och läser bloggar.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Arbetsförmedlingen

2013-03-28 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0