Hemtjänsten till er tjänst

Trots att snön föll i går när jag åkte i säsongens allra sista match (!!) så skiner solen i dag igen.
Med andra ord inte dags att ge upp hoppet om vår ännu!
 
 
Mina äckliga skavsår vill föresten inte försvinna. Har provat både att gå helt utan plåster inomhus, ha skavsårsplåster, ha enbart tejp osv osv. Vad mer kan man göra?
 
Btw, varför känns det som att jag städar 80% av tiden jag är hemma jämt?
Varför är vi så himla dåliga på  att hålla efter?
Känner mig som någon hemtjänst. Kommer hem, lagar mat och städar och åker sen typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0