Kaffekoppar

Eftersom att Kalle fyller år på söndag, så har jag försökt förbereda lite i veckan. Köpt kaffefilter (till Kalles oöppnade kaffebryggare..) bakat lite och köpt tårta.
Men så igår när vi pratade om helgfikat slog det oss, vi har inte ens några kaffekoppar... ..
 
Får se om jag ger mig ut på jakt efter några.
För köpte några tråkiga gråa sterila förut som är kvar i friggeboden hos min mor och far..
.. hm.
 
Känns så jäkla dumt bara då varken Kalle eller jag dricker Kaffe hemma.
Så kopparna lär ju användas max 10 ggr om året.. Jaja, i landsproblem.
 
Nedan är enligt mig de optimala kaffekopparna. Hade jag ägt ett Cafe hade dessa fått tala för sig själva.
http://royaldesign.se/products/83/NewWave7.jpg
bildkälla
"New Wave Caffè" från Villeroy & Boch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0