Lungnare i trafiken

 
Idag:
- Intervju.
- Städa lite.
- Göra i ordning middag.
 
 
Bilden tagen i bilen. (stillstående..)
Insåg idag vad mycket lugnare jag blivit i trafiken.
Trots att folk, i synnerhet taxiförare (!) kör så jävla illa blir jag knappt arg längre.
Det är som att jag accepterat att de människor som trafikerar stockholms vägar är och alltid stundvis kommer vara värdelösa på det dem gör. Göra konstiga svängar, köra mot enkelriktat, parkera på fel ställen, inte använda sin blinkers, kör ut framför mig i cirkulationsplatser så vi nästan krockar, parkera utanför sin P-ruta så jag inte kommer in i min bil, osv. Har blivit så att idag förväntar man sig nästan att folk gör sådant.
 
Dock blir jag fortfarande arg när någon MEDVETET gör någonting som är rent utav farligt för sina medtrafikanter. Sådana människor borde inte få köra bil. De borde kölhalas och lämnas till somaliska pirater.
Eller flytta till något ställe där det inte bor så mycket folk.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0