Pris på olika kedjor

Tog bilen och åkte till Willys idag för första gången sen vi flyttade till Bromma. (snart ett år sen..)
Gjorde nämligen upptäckten för typ en vecka sedan på Willys i Tumba att allt är billigare där än där vi brukar handla. (Ica, City Gross och Coop)
Antar i och för sig att Lidl är ännu billigare. Men finns inget Lidl i hela Bromma..
Och dessutom har dem väl inte så jätte många "vanliga" varumärken?
 
1 liter Arla mjölk på:
Ica Brommplan ~18 kr
Willys ~ 15 kr
 
Köpte massa fisk och grönsaker super billigt också. Till min stora förvåning blev Kalle (som aldrig vill äta fisk)
glad över att jag köpte flundra. Hah!
 
 
Så.. Willys from nu.
http://1.bp.blogspot.com/-udMdnlx2EHE/TpbuhWIM_-I/AAAAAAAAAJE/XjGgKqjPmSo/s1600/mjolk.jpg
bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0