Vällingby

 
Gick upp relativt tidigt idag. Gjorde en god jordgubbssallad till frukost, fixade i ordning mig och åkte ned till macken för att tvätta bilen.
VÄÄRLDENS kö och så började folk att bråka för att någon idiot trängdes och inte kunde läsa skyltarna..
Men men. KUL att se färgen på min bil igen. Hade typ glömt hur den såg ut efter en vinter med snö och lera. Haha.
 
Därefter åkte jag till Vällingby för att vara där på "öppet hus för ungdomar".
Blev hänvisad dit efter att ha besökt arbetsförmedlingen för första gången förra veckan.
SJUKT ovärt var det i alla fall. Förmedlaren tittade på mitt cv (som jag förövrigt hade med förra gången också) och konstaterade även han att jag inte hade behövt komma dit idag.
Nice. Skippade en arbetsdag för att åka dit och besöket tog mindre än 5 min.. ...
 
Passade istället på att gå lite i butikerna. Slog till på mascaran jag använder på Åhléns som det dessutom ingick en extra produkt med. Hade rabatt och en check, så allt som allt gick det på 100:- . Fick dessutom i kassan ytterligare en "mini mascara".  VÄRT.
 
Bilden är tagen i foodcourten, som jag idag insåg att jag verkligen inte gillar.
Så sjukt jävla RÖRIG inredning. Blev helt stressad av att vara där. USH.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Arbetsförmedlingen

2013-03-27 @ 11:49:03
URL: http://www.arbetsformedlingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0