Barbiegirl enter the gym

 
Entrade gymmet för dagens pass.
I morgon är vårt andra gruppmöte på Itrim och ska bli intressant och se om någon förändrats radikalt.
Jobbar därefter 21-00:45 så ska ta en skön lååååång sovmorgon i morgon. Kommer vara ur trött, är ju van att gå och lägga mig senast 23.. :( Jävla snabbmatsbranschen.
 
Bra bild föresten, ser att solbrillorna sitter på sniskan pga sporthörlurarna. Hah. Fail.
Jaja, grym löpartröja från Puma som får mig att se sådär Barbierosa ut.
 
Ska dra på mig min mer diskreta nike tröja och gå och möta Kalle efter hans thaiboxning nu.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0