Dessa expertutlåtanden utan undelag

 
Svar:
Hej "Moa",
Har du någon egen erfarenhet av itrims måltidsersättning?
Vad baserar du din "fakta/åsikt" i ditt utlåtande på?
 
Jag vet att man tappar vätska i början. Men å andra sidan intar jag MINST 2-3 liter vatten om dagen. Innan drack jag knappt 1. Så jag har större vattenprocent i kroppen idag än vad jag hade innan ändå.
 
Jag ska gå ned 35kg, skulle jag gå upp 3 kg när min vikt "stabiliserar sig" så vore det inte förödande faktiskt.
Tråkigt bara med kommentarer som istället för dela glädjen i mitt inlägg måste komma med negativ energi.

Verkar för övrigt som att det är många som har mycket att säga om det tillvägagångssätt jag har valt.
Får kommentarer om "gör si gör så" på instagram och här.
 
Önskvärt vore att om ni i fortsättningen inte kan källhänvisa er "fakta" eller talar av egen erfarenhet inte kommer med några kommentarer om hur jag "ska" göra. Jag tränar precis så mycket/lite jag vill när och hur jag vill, jag äter det jag vill, när jag vill, hur jag vill och DO NOT TELL ME WHAT TO DO.
 
Fick någon kommentar om att "eftersträva inte perfektion, eftersträva processen" på instagram.
Till den sköningen svarar jag att du måste sikta mot stjärnorna om du någonsin ska nå himlen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cia

2013-12-03 @ 08:35:09
URL: http://www.livetvid60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0