Första 3km utomhus i år

Osminkad pepp brud.
 
Inledde dagen med lite tv och sen gick jag ut och joggade 3 km för första gången så EVIGHETER.
Försökte mig på att jogga både i mars och april men orkade aldrig 3 hela km Men idag så!
Sprang dessutom varje km på samma tid, nästan på sekunden så hade ett jämt tempo hela distansen.
Känns GRYMT. Speciellt med tanke på att varje km hade en tid på 2 min snabbare än när jag sprang i mars/april. Progress!
 
Tog på mig ett par jeans jag fotade mig i precis innan denna resa började.
Jag hoppas ni ser skillnaden ni med. Funderar på att klippa av dem och göra shorts av dem nu när dem sitter så fult vid vaderna..
 
Pusspåer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0