Gratis är gott

 
Kom hem till denna glada överraskning.
Tack Valio för värdecheckar och Tack Oliva by Css för handkräm och tamponger.
Valios checkar visste jag att jag skulle få, men inte det från Oliva.
 
Lite ironiskt att jag fick en handkräm från Olivas då jag använder deras bodylotion som handkräm varje kväll, haha. Deras produkter luktar så himla fräscht, det ska dem ha en stor eloge för.
 
En annan kul grej!
Blev utvald till testpilot av Smartson för att smaka Dr.Oetkers Tradizionale pizzor.
Så fick en gratiskupong på 5st.
Tror dock Kalle får ta över uppdraget då jag enbart äter itrimprodukter just nu.
Tråkig för honom, eller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0