Mina första 10 pannor

Vägde mig idag:
- 2,9 kg sedan förra veckan. BANG!
- 10,7 kg totalt sen start för 28 dagar sedan.
 
Känns så jävla bra, efter förra veckans 1,3 kg-besvikelse dubblade jag till denna vecka.  WOOOHOO!
Ger mig själv en fet klapp på axeln för det.
Innebär att jag snart tappad en 3e del av det jag tänkt för att nå min målvikt.
 
Har gått 33% av måltidsersättningsperioden så vore så jävla nöjd om jag tappat mina 35kg jag vill bli av med när denna tid är över om 2 månader. Vet dock inte hur realistiskt det är med tanke på nya jobbet och idiot-arbetstider osv.
Men ska kämpa hårt för att gå i mål så snabbt som möjligt. Vill kunna äta "riktig" mat igen så snabbt som möjligt.
 
Fått höra att "Jag som går på viktväktarna får i alla fall äta vad jag vill".
True shit. Men jag har tappat nästan 0,4 kg om dagen sen jag började med detta.
Genomsnitt på ca-2,7 kg i veckan.
Jag sliter hårt, sköter allt jag ska och det ger resultat, här och NU.
Itrims program kräver en jävla motivation, karaktär, planering och psyke, men jag behöver inte vänta på resultat.

  • Skulle stänga en BH jag inte använt på ett tag igår, var tvungen att använda ett "hack" längre in för att den inte skulle åka av.
  • Råkade tvätta ett par shorts för varmt förra sommaren, som krympte så jag inte kom i dem... Det gör jag nu.
  • Mina tidigare tighta leggings får massa tyg "veck" när jag har dem.
  • Jag kunde dra en vindjacka över rumpan igen.
  • Jag kan börja låna Kalles tjocktröjor igen, och kan stänga dem.
 
 
 
 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Moa

2013-05-14 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0