PEPPIGA PIA

Må låta konstigt, men idag hade jag fått en hög med räkningar  när jag kom hem och efter att ha öppnat dem blev jag faktiskt sjukt GLAD.
Har haft flera saker på avbetalning och dyra telefonräkningar en längre tid, men efter att ha betat av större belop och bytt abbonemangsform var det en fröjd att snart vara fri från avbetalning och ha en teleräkning på 324:-
 
GLAAAD.
 
Som att inte det var nog såg jag att mitt schema har ändrats, till det BÄTTRE.
Ytterligare en anledning att vara NÖJD.
 
 
Ska ned på itrim nu och sen återstår en promenad och lite städning denna dag. Typ som alla andra dagar i detta helt fantastiskt spännande liv.
Korar härmed mig och Kalle som Sveriges sämsta par på att hålla efter med städningen.
Spelar ingen roll att vi storstädar 1 gång i veckan, när vi går och lägger oss på kvällen är de sjukt mycket stökigare än när vi gick upp. Haha. Städhjälp sökes för billig peng.
 
Nejdå, livsnjutare XXL.
Städa? - En annan dag.Eller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0