Kvällshumorn är på topp

Finns det något skönare än när alla "to do´s" är borta?
Har rena kläder i byrån och idag städade jag större delen av lägenheten.
Sjukt hur mycket mer själen känner att den kan andas när det inte är så jävla mycket grejer överallt.
 
JAJA.
Gjorde asien-inspirerad middag och väntar nu på att Kalle ska komma hem från jobbet så att vi kan dra och tränish lite ute i kolsvarta Bromma. .
 Måste säga att efter att ha besökt min bror i helgen (som bor ett par mil från stockholm) så framstår Bromma på många sätt som alldeles lysande. HÖHÖ. Toppenhumor.
 
Sjukt hur snabbt man vänjer sig. Här är det aldrig kolsvart, helt tyst och man är sällan helt ensam, varken på vägen eller i bostadsområdena. Jag som trott jag var en "bo-på-landet" människa blev plötsligt lite tveksam.
Vet inte vad jag är rädd för men att allt är så mörkt och tyst är ovant, kanske därav lite skrämmande.
 
Apropå saker man vänjer sig vid.
Har senaste tiden blivit stammis på Ica Farsta, haha. Min bestie Emelie bor där och har upptäckt hur mycket billigare A L L T är där. Undrar varför det är så.
När det är extra pris i Bromma är det standard i Farsta typ.

Jaja. Mat mat mat .
 
heter jenipen@instagram för er som inte redan följer mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0