Vintern är här

 

Idag har jag varit och fått däcken på bilen bytta. En fasansfullt uppenbart tecken på att sommaren verkligen gjort sitt.
 
Får försöka se fram emot julen nu istället. Det enda värda på vintern nu när mitt hockeylag är nedlagt.
Älskar att pynta granen, baka knäck, måla pepparkakshus, ha massa tända ljus och sätta in mina enorma blodröda sammetsgardiner i vardagsrummet.
Å andra sidan är julen en ganska besvärlig högtid. Vem ska man fira julafton hos? Vem lagar maten? Jaha, du är laktosintollerant? Inga kolhydrater sa du?
Ångesten inför om ens presenter kommer att uppskattas, osv.
 
.. Nä, längtar redan efter sommaren 2014.
 
 
 
Fixade btw mina lashes häromdagen, syns kanske på bilden.. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0