Fettfri laktosfri mjölk

 
Svettig till synes finnig tjej kirrade 10km PW och 3km jogg idag. Känner mig duktig. Får man göra det eller är det jävligt osvenskt att berömma sin egen prestation?
Haha.
 
Drog pannkaka till middag då jag hade idiotmycket ägg hemma. Gjorde främst på äggvitor och fettfri (!!!) LAKTOSFRI mjölk som köptes på Åland nu förra veckan. VALIO, varför finns inte denna produkt i sverige?!
 
Känns i alla fall grymt att vara i gång med träningen, ska bara ta tag i kosten nu också så ska det bli hur bra som helst. Minst 5 kg bort till sommaren.
 
Har föresten fått en grej för att lyssna på samma låt säkert 100 ggr i rad om den är ny och jag gillar den. är det någon mer som gör så?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0