-

Känns som att min blogg förvandlat till en oas av bilder från instagram och tankar.
Men det är lite så mitt liv flyter just nu.
 
Är fylld av mixade känslor om det mesta och det blir en riktig röra inom mig.
Önskar jag inte var en så känslofylld person.
Blir lätt känslomässigt engagerad i saker. På gott och ont.
 
Vet inte om jag är redo att öppna upp för att bli sårad igen.
Vet inte om jag fixar att balansera att sådär jävla fint jag försöker övertyga mig själv om att jag kan.
Vet inte om jag är den jag tror att jag är, eller om jag egentligen tillåter mig själv att vara precis som jag är.
 
Folk undrar hur jag orkar gå promenad 2h åt gången, dagligen. Well, this is way. Tankeverksamhet där man diskuterar saker med sitt eget förnuft.
 Punkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0