Sjuk och ensamen

Idag, en helt vanlig tisdag för dem flesta.
För mig egentligen också, men var tvungen att avböja en arbetsdag pga en jävla förkylning jag drog på mig förra veckan.
Har haft det stressigt, ätit lite hipp som happ, missat vissa mål, jobbat mer än vanligt och sovit mindre än vanligt. Inte hunnit träna och PANG min kropp reagerar direkt och jag blir sjuk.
 
Sjukt det där. Jobbar jag HYPER stressdagarna på Max (löningshelg) och 9h pass 2 dagar i rad brukar jag också bli sjuk. Som att kroppen säger att jag nått sin maxnivå och då minsta lilla bacill kommer finns inget försvar redo.
 
JAJA.
Förutom att jag är sjuk.

 
Idag var Kalle här och hämtade det allra sista.
Något enstaka par skor, tvn, ljudsystemet, ett par glas, en flyttkartong i källaren och några jackor senare sitter jag här nu själv i soffan. Min egna tv fick jag hjälp med att få upp och den ser oförskämt liten ut och har löjligt dålig ljud nu när man levt med 55'' 3D tv i över ett år och haft ljudsystem i nästan ett. Kommer nog ta ett tag att vänja sig.. Precis som med mycket annat.
 
Nu är jag i alla fall helt själv på riktig. Bara jag. Bara mina saker. Bara tid för mig själv.
Lite extra jobbigt att vara sjuk då bara.
 
Lämnade varandra i värme i alla fall. För första gången på länge.
Kurade upp mig med surdegsbröd och såg Farmen, Paradise Hotel och övrig kvalitéts tv som erbjuds vardagskvällar.
 
Fick ett nytt skal på posten som jag beställde för länge sen via ebay.
Värt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0